Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos

2024 m. vasario 15 d. redakcija

I. Sutarties dalykas

1.1. MB TaxTactic (toliau – Paslaugų teikėjas) teikia Klientui mokesčių konsultacijų paslaugas pagal Sutarties sąlygas (toliau bendrai – Paslaugos).

1.2. Klientui teikiamų Paslaugų pobūdis, apimtis ir kaina yra nustatoma Specialiosiose sąlygose.

1.3. Paslaugos suteikiamos ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po to, kai Klientas pateikia Paslaugų teikėjui visus Paslaugų teikimui reikalingus dokumentus ir / ar informaciją. Šalys gali raštu (įskaitant ir elektroniniu paštu) susitarti dėl kitokių Paslaugų teikimo terminų.

1.5. Paslaugų teikėjas teikia Paslaugas Lietuvos mokesčių klausimais. Jei Paslaugų teikėjas pasisako dėl klausimų, kuriems taikomi kitos valstybės mokesčių įstatymai, Paslaugų teikėjas neprisiima už tai jokios atsakomybės. Kliento pavedimu ir, jei tai reikalinga teikiant Paslaugas, Paslaugų teikėjas gali pasitelkti bet kokį kitą ekspertą (pavyzdžiui, užsienio mokesčių konsultantą). Paslaugų teikėjas neprisiima jokios atsakomybės už tokio eksperto suteiktų paslaugų kokybę.

1.6. Klientas privalo bendradarbiauti su Paslaugų teikėju, suteikti visą Paslaugų teikimui reikalingą informaciją, dokumentus, žinomus duomenis. Jei kokia nors informacija, žinomi duomenys ar turimi dokumentai pateikti nebuvo, yra laikoma, kad jie neegzistuoja. Teikdami Paslaugas vadovaujamės prielaida, kad visa Kliento mums pateikta informacija, duomenys ir dokumentai yra galiojantys, tikslūs, teisingi ir išsamūs, nebent Klientas aiškiai nurodo kitaip.

1.7. Paslaugų teikėjas neprivalo atnaujinti ar papildyti jokių suteiktų konsultacijų, dokumentų ar išvadų, pateiktų teikiant Paslaugas, kad juose atsispindėtų teisės aktų ar jų aiškinimo pakeitimai.

1.8. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento priimamus sprendimus ar jų pasekmes.

1.9. Klientas sutinka, kad Paslaugų teikėjas rinkodaros tikslais viešai atskleistų Kliento vardą, pavardę, pavadinimą ar logotipą bei bendrą suteiktų Paslaugų aprašymą, nenurodydamas konkrečių konfidencialių Paslaugų detalių.

1.10. Klientas patvirtina, kad Sutartis sudaroma verslo tikslais.

1.11. Klientas patvirtina, kad jo suteikta informacija Kliento pažinimo procedūrai (angl. KYC) pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą yra išsami ir aktuali. Klientas įsipareigoja nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie bet kokius tokios suteiktos informacijos pasikeitimus. Klientas supranta, kad Paslaugų teikėjas gali būti įpareigotas perduoti valstybės institucijoms informaciją apie teikiamas Paslaugas ir įtartinas pinigines operacijas, susijusias su teikiamomis Paslaugomis.

1.12. Vadovaujantis Tarybos Direktyva (ES) 2018/822 (toliau – DAC6) bei DAC6 direktyvą įgyvendinančiais nacionalinės teisės aktais, konsultantai privalo pateikti informaciją apie praneštinus tarppvalstybinius susitarimus mokesčių administratoriui. Jei Paslaugų teikimo metu Paslaugų teikėjui kyla tokia prievolė, Paslaugų teikėjas informuoja apie tai Klientą, tačiau šio įsipareigojimo vykdymui neprivalo gauti Kliento sutikimo. Jei apie tokį susitarimą Klientas ar kiti konsultantai jau pranešė mokesčių administratoriui, Klientas privalo informuoti Paslaugų teikėją apie tokį pranešimą (t.y. pateikti tokio pranešimo ID).

II. Kaina ir apmokėjimas

2.1. Klientas įsipareigoja sumokėti Paslaugų kainą ir atlyginti 3 skyriuje nurodytas išlaidas Paslaugų teikėjui.

2.2. Jei Šalys Specialiosiose sąlygose susitaria dėl fiksuotos Paslaugų kainos ar maksimalaus atlygio dydžio konkretaus Projekto vykdymui, Šalys supranta, jog jie yra apskaičiuoti, be kita ko, remiantis prielaida, kad visi reikalingi dokumentai ir/ar informacija apie Projektą yra išsamūs, teisingi bei Kliento laiku pateikti, nebent būtų susitarta kitaip. Jei ši ar kitos sutartos prielaidos yra neteisingos ar Paslaugų teikimo metu dėl objektyvių priežasčių reikšmingai padidėja paslaugų teikimo apimtis ir / ar kaštai, tai gali sąlygoti Paslaugų kainos ir maksimalaus atlygio dydžio didėjimą, taikant atitinkamus valandinius įkainius.

2.3. Jei Specialiosiose sąlygose ar atskirai su Klientu sutarta dėl avansinio mokėjimo, prieš pradedant teikti Paslaugas, Klientas iki Paslaugų teikimo pradžios įsipareigoja apmokėti išankstinę sąskaitą.

2.4. Paslaugas teikiančių specialistų valandiniai įkainiai gali būti keičiami įspėjus Klientą prieš 1 (vieną) mėnesį. Pakeitimai netaikomi jau vykdomiems Projektams, kuriuose yra Šalių sutartas biudžetas.

2.5. Sąskaitos už suteiktas Paslaugas ir patirtas išlaidas paprastai yra išrašomos suteikus Paslaugas arba už vieno kalendorinio mėnesio laikotarpį. Sąskaitos išrašomos eurais ir siunčiamos Kliento Sutartyje nurodytu elektroniniu paštu.

2.6. Klientas turi teisę raštu teikti pretenzijas dėl Paslaugų ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo sąskaitos už suteiktas Paslaugas pateikimo Klientui dienos. Sąskaitos apmokėjimas per šiame punkte numatytą terminą reiškia Kliento patvirtinimą, kad Paslaugos suteiktos tinkamai, jei Klientas nenurodo kitaip.

2.7. Klientas įsipareigoja apmokėti gautas sąskaitas per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų nuo jų pateikimo. Už kiekvieną pradelstą dieną skaičiuojami 0,03 proc. delspinigiai nuo nesumokėtos sumos.

III. Išlaidos ir papildomos paslaugos

3.1. Tuo atveju, jeigu Paslaugų teikimui yra pasitelkiamas ekspertas (pavyzdžiui, užsienio mokesčių konsultantas), kaip tai nurodyta 1.5 punkte, Klientas įsipareigoja atlyginti tokio eksperto teikiamų paslaugų kainą (toliau – Eksperto išlaidos) su sąlyga, kad ji buvo iš anksto suderinta su Klientu.

3.2. Be Paslaugų kainos ir Eksperto išlaidų, Klientas taip pat įsipareigoja Paslaugų teikėjui kompensuoti šias su Paslaugų teikimu susijusias išlaidas: kurjerių, pašto, informacijos gavimo ir rinkimo, dokumentų įforminimo, transporto, tarptautinių telefoninių pokalbių išlaidas, išlaidas už trečiųjų asmenų suteiktas paslaugas, notarines, antstolių, valstybės ir/ar savivaldybės rinkliavas, vertimo išlaidas, užsienio kelionių, apgyvendinimo išlaidas, kurios reikalingos tinkamai suteikti Paslaugas, taip pat kitas išlaidas, kurios gali kilti teikiant Paslaugas. Bet kokios didesnės vertės išlaidos (t. y. tokios, kurių vertė didesnė nei 100 EUR) privalo būti iš anksto Kliento patvirtintos.

IV. Intelektinė nuosavybė

4.1. Jeigu aiškiai raštu nėra sutarta kitaip, visos intelektinės nuosavybės teisės, atsiradusios teikiant Paslaugas, priklauso Paslaugų teikėjui. Paslaugų teikėjas neperleidžia savo intelektinės nuosavybės teisių. Klientas turi teisę naudotis tokiomis intelektinės nuosavybės teisėmis tik tiems tikslams, kuriems jos yra suteiktos.

V. Konfidencialumas ir duomenų apsauga

5.1. Kliento perduotų duomenų tvarkymą reglamentuoja Asmens duomenų tvarkymo taisyklės, kurios skelbiamos Paslaugų teikėjo interneto svetainėje: https://taxtactic.lt.

5.2. Klientas patvirtina, kad susipažino su Paslaugų teikėjo Privatumo politika, kuri skelbiama Paslaugų teikėjo interneto svetainėje: https://taxtactic.lt.

5.3. Paslaugų teikėjas turi teisę be atskiro pranešimo sunaikinti dokumentus ir kitą medžiagą, susijusius su Paslaugų pagal Sutartį teikimu, praėjus 5 (penkeriems) metams nuo atitinkamų Paslaugų suteikimo dienos.

5.4. Susirašinėjimas tarp Šalių atliekamas raštu, įskaitant ir elektroniniu paštu. Klientas supranta ir pripažįsta, kad elektroninio pašto naudojimas yra rizikingas tuo, kad Paslaugų teikėjas negali garantuoti elektroniniu paštu siunčiamos informacijos bei duomenų konfidencialumo ir apsaugoti, kad ja nepasinaudotų neįgaliotieji tretieji asmenys.

5.5. Paslaugų teikėjas įsipareigoja tinkamai saugoti informaciją, kurią Klientas pateikia kaip konfidencialią. Konfidencialia informacija nelaikoma informacija, kuri yra akivaizdi (plačiai žinoma), neturinti vertės, viešai paskelbta arba lengvai gaunama toje aplinkoje, kurioje paprastai dirbama su tokia informacija.

5.6. Klientas įsipareigoja Paslaugų neperduoti ar kitaip neatskleisti Paslaugų turinio tretiesiems asmenims be Paslaugų teikėjo rašytinio sutikimo, išskyrus Klientą kontroliuojantiems asmenims. Kai informacija yra perduodama tretiesiems asmenims, Paslaugų teikėjas neįgyja jokių pareigų tokiems tretiesiems asmenims.

VI. Atsakomybė

6.1. Nuostolių (žalos) atlyginimas negali viršyti dvigubo atlygio, kurį Paslaugų teikėjas gavo iš Kliento už Paslaugų teikimą konkrečiame Projekte per ne ilgesnį nei 1 (vienerių) metų laikotarpį, išskyrus atvejus, kai žala yra padaryta dėl Paslaugų teikėjo tyčios ar didelio neatsargumo. Tais atvejais, kai Paslaugų teikėjas teikia susijusias Paslaugas tuo pačiu klausimu keliems klientams, kurie yra laikomi asocijuotais asmenimis, kaip tai numatyta Pelno mokesčio įstatyme, Paslaugų teikėjo bendras atsakomybės dydis šiems asmenims negali būti didesnis nei tuo atveju, jei klientas būtų vienas.

6.2. Paslaugų teikėjas atlygins tik tiesioginius ir tik Kliento patirtus nuostolius. Paslaugų teikėjas neprisiima jokios atsakomybės tretiesiems asmenims ir neatsako už jų patirtus nuostolius.

6.3. Paslaugų teikėjas neatsako už šioje Sutartyje numatytų savo įsipareigojimų nevykdymą, jeigu jį sąlygojo netinkamas Kliento įsipareigojimų vykdymas.

VII. Sutarties galiojimas ir nutraukimas

7.1. Šalys negali perduoti trečiajam asmeniui iš Sutarties kilusių teisių ar pareigų, išskyrus, kai teisės ir pareigos dėl struktūrinių pakeitimų perleidžiamos atitinkamo juridinio asmens teisių perėmėjui. Tuo atveju, jei Klientas vėluoja sumokėti už Paslaugas ilgiau nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, Paslaugų teikėjas turi teisę perleisti informaciją apie Klientą ir reikalavimo teisę į jį skolas administruojančioms bendrovėms ar pradėti priverstinio išieškojimo procesą (tokiu atveju Klientas įsipareigoja atlyginti visas skolos išieškojimo išlaidas).

7.2. Paslaugų teikėjas turi teisę bet kada keisti Bendrąsias paslaugų teikimo sąlygas. Pakeistos Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos paskelbiamos Paslaugų teikėjo interneto svetainėje: https://taxtactic.lt. Pakeistos Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos Klientui yra privalomos tik tuo atveju, jeigu Sutartis buvo sudaryta ar papildoma Paslauga buvo užsakyta po Bendrųjų paslaugų teikimo sąlygų paskelbimo Paslaugų teikėjo interneto svetainėje.

7.3. Bet kuri Šalis gali nutraukti šią Sutartį, įspėjusi apie tai kitą Šalį prieš 1 (vieną) mėnesį, išskyrus atvejus, kai Paslaugų teikėjas pagal taikytinus įstatymus privalo nutraukti Sutartį nedelsiant. Klientas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui atlygį, proporcingą suteiktoms Paslaugoms, ir atlyginti kitas išlaidas pagal Sutartį.

7.4. Paslaugų teikėjas turi teisę sulaikyti Kliento perduotus dokumentus ir kitus objektus iki visiško Kliento piniginių prievolių pagal Sutartį įvykdymo.

VIII. Baigiamosios nuostatos

8.1. Bet koks ginčas, kylantis iš šios Sutarties, sprendžiamas susitarimu, o jo nepasiekus – teisme Vilniaus mieste.

8.2. Sutarčiai taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Esant prieštaravimų tarp Specialiųjų sąlygų ir Bendrųjų sąlygų, taikomos Specialiosios sąlygos.

8.3. Visi pranešimai Šalims siunčiami Specialiosiose sąlygose nurodytu adresu ar elektroniniu paštu.

8.4. Jei Paslaugos buvo teikiamos iki Sutarties pasirašymo, tokiems iki Sutarties pasirašymo atsiradusiems teisiniams Kliento ir Paslaugų teikėjo santykiams taikomos šios Sutarties sąlygos.

8.5. Klientui su Paslaugų teikėju pasirašius keletą sutarčių dėl Paslaugų teikimo, galioja vėliausiai pasirašyta sutartis, nebent Šalys aiškiai raštu susitaria kitaip. Jeigu tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo yra pasirašytos kelios su Paslaugų teikimu susijusios sutartys (pavyzdžiui, dėl konfidencialios informacijos apsaugos, nekonkuravimo ir pan.), esant prieštaravimų tarp tokių sutarčių nuostatų yra taikomos šios Sutarties nuostatos, nebent Šalys aiškiai raštu susitaria kitaip.

8.6. Šios Sutarties priedai ir/ar atskiri susitarimai prie Sutarties yra neatskiriama šios Sutarties dalis.